Новини

КРАІЛ нагадує про штраф у 2,13 мільйона гривень за порушення правил рекламування азартних ігор

495
Моісеєв Олександр
2 голоси
КРАІЛ в чергове закликала замовників, виробників та інших дотичних відповідально ставитися до рекламування азартних ігор в Україні

З жовтня минулого року були прийняті зміни в Закон України «Про рекламу», згідно з яким правила стосовно азартних ігор стали жорсткішими. 

Забороняється розповсюджувати маркетингові пропозиції гемблінгу якщо:

- в рекламі використовуються особи, що не досягли 21-літнбого віку, у тому числі як моделі;

- реклама формує думку, що виграти в азартну гру легко, а також участь в іграх може стати альтернативою роботі;

- розміщується продукт азартних ігор;

- рекламуються гральні бренди, що не мають ліцензії на надання азартних послуг.

У випадку порушення вимог стосовно реклами азартних ігор будуть накладатися фінансові обмеження у розмірі 300 мінімальних зарплат, що складає 2,13 мільйона гривень.