КРАІЛ нагадує про штраф у 2,13 мільйона гривень за порушення правил рекламування азартних ігор
КРАІЛ в чергове закликала замовників, виробників та інших дотичних відповідально ставитися до рекламування азартних ігор в Україні
З жовтня минулого року були прийняті зміни в Закон України «Про рекламу», згідно з яким правила стосовно азартних ігор стали жорсткішими.
Забороняється розповсюджувати маркетингові пропозиції гемблінгу якщо:
- в рекламі використовуються особи, що не досягли 21-літнбого віку, у тому числі як моделі;
- реклама формує думку, що виграти в азартну гру легко, а також участь в іграх може стати альтернативою роботі;
- розміщується продукт азартних ігор;
- рекламуються гральні бренди, що не мають ліцензії на надання азартних послуг.
У випадку порушення вимог стосовно реклами азартних ігор будуть накладатися фінансові обмеження у розмірі 300 мінімальних зарплат, що складає 2,13 мільйона гривень.