Новини

Понад півмільярда євро: французький гемблінг активно інвестує в рекламу

Переглядів 685
Тимофій Адаменко
1 голос
Ліцензовані казино та букмекерські контори із Франції готові інвестувати величезні суми в рекламу своєї продукції.

Французький регулятор азартних ігор ANJ опублікував плани на маркетингову роботу у 2024 році. За підрахунками експертів, усі легальні організатори ігор у Франції сумарно виділять на рекламу 670 мільйонів євро.

У звіті також зазначені частини щодо розподілу бюджету. Наприклад, 30% інвестицій онлайн казино та букмекери витратять у період проведення великих спортивних турнірів – літніх Олімпійських ігор у Парижі та чемпіонату Європи з футболу, який наступного літа прийме Німеччина.

Аналітики ANJ також зазначають, що більше половини рекламного бюджету місцеві казино та букмекери виділять на рекламу бонусів, акцій та нарощування клієнтської бази. Крім цього, експерти прогнозують стабільний приріст фонду на рекламу, який до 2028 року збільшуватиметься на 12 – 14% щорічно.