Суд Іспанії дозволив інфлюенсерам просувати гемблінг-рекламу
Заборона на просування своїх послуг за допомогою відомих людей діяла в iGaming-галузі Іспанії з 2020 року
Раніше указ був запущений з метою зменшення негативного впливу азартних ігор на неповнолітніх. Тепер Вищий суд все ж зробив послаблення з питання реклами гемблінгу на території країни.
Були скасовані основні пункти закону, які належали до маркетингових акцій, направлених на гравців, чиї акаунти існували менш як два місяців, а також реклами, що використовувала лідерів думок.
Також під пом’якшення потрапили стрімінгові платформи та відео сервіси, включно з популярними Youtube та Twitch.
Суд скасував тільки невелику частину з дійсних норм. Наприклад, пункт стосовно того, що іспанські спортивні команди не можуть укладати спонсорство з гральними структурами залишився в силі й сьогодні.