В Британії заборонили рекламу грального бренду Ladbrokes


Токени можна було отримати за гру в «Ladbucks arcade». В ASA – незалежну британську організацію, яка стежить за тим, щоб реклама була законною та не наносила шкоди суспільству – двічі офіційно поскаржились на «Ladbuks». Користувачі зауважили, що ролики і банери цієї бонусної системи є дуже привабливими для дітей. По-перше, «монетоподібна» графіка подобається саме молодим геймерам, а по-друге, слово «Ladbuks» співзвучне з віртуальними валютами таких популярних дитячих ігор, як «Роблокс» чи «Фортнайт».
ASA розглянула і проаналізувала скарги і дійшла висновку, що вони справедливі. Тому реклама Ladbrokes зараз заборонена через невідповідність вимогам британських кодексів САР та ВСАР. Зазначимо, що казино без верифікації дають змогу грати без тотальної перевірки особистиї даних користувачів.