В Італії можуть знову дозволити рекламу азартних ігор і спонсорство гемблінг-операторів


Одне з ключових положень документу – пропозиція про скасування заборони реклами азартних ігор та спонсорства операторів, що працюють на ринку гемблінгу. Ці обмеження діють в Італії вже 7 років, проте, багато хто відверто не задоволений їх результатами. Експерти дійшли висновку, що даний закон позбавляє національний спорт, зокрема, Серію А, не менше 150 млн. доходів на рік.
Пан Абоді також підтвердив, що комунікації з футбольними клубами, федераціями спорту та з медійними компаніями з приводу зняття вищевказаних заборон розпочнуться восени цього року. Скоріше за все, уряд пропонуватиме оновлену модель спонсорства, яка матиме більш суворі умови в порівнянні з тими, що діяли до 2018-го. Очевидно, що новими правилами скористаються казино 18+ та біттенгові платформи, які хочуть легально рекламувати власні бренди.